Менеджер служби підтримки клієнтів

Медична лабораторія 'Сінлаб-Україна' запрошує взяти участь в конкурсі на посаду «Менеджер служби підтримки клієнтів»

 

Вимоги до кандидата

 

Освіта: вища/середня, медична, біологічна.

 

Досвід роботи: фельдшером-лаборантом, медичною сестрою, адміністратором мед. закладу - вітається.

 

• Впевнений користувач ПК, володіння офісною технікою.

• Грамотна російська та українська мови.

• Англійська мова  - Pre-Intermediate.

 

Графік роботи:

 Пн. - Пт.:

с 08:00 до 16:00;

с 09:00 до 17:00;

с 10:00 до 18:00

+ 1 или 2 Сб. в місяць (згідно графіка) с 09:00 до 15:00

 

Ми шукаємо того, хто:

 

• Цінує професіоналізм і якість в роботі.

• Здатний швидко переймати досвід і навчатися.

• Володіє добре поставленою грамотною мовою.

• Стресостійкий.

• Виконавчий та дисциплінований.

• Ініціативний

 

Обов'язки:

 

• Консультація клієнтів по телефону

• Підготовка та відправка біоматеріалу до Німеччини

• Ділове листування з колегами з європейських лабораторій

• Облік та видача витратних матеріалів клієнтам

 

Зарплата: гідний рівень заробітньої платні;

 

Ми пропонуэмо:

роботу в українському представництві найбільшої лабораторної мережі в Європі, можливість підвищувати свої професійні навички, кар'єрне зростання, комфортні умови праці, офіційне працевлаштування , навчання та професійний розвиток, гідну та своєчасну оплату праці, соціальні гарантії відповідно до КЗпП України.

 

Для участі в конкурсі, будь ласка, надішліть розгорнуте резюме на адресу mariya.bezhevets@synlab.com із зазначенням вакансії в темі повідомлення. Контактний номер телефона: 067 327 77 87